猫でもわかる 秘密の英語勉強会

イーサリアムも本気出す、一ヶ月で100%高騰

イーサリアム本気出す

昨日からイーサリアムがかなりのペースで高騰し、現在は一ヶ月前の約 2 倍の価格になっています。

ETH
ETH/JPY (1日足)

仮想通貨の英語記事シリーズ、今回はこの記事を読んでいきます。
Another Ethereum [ETH] breakthrough! Surging above $800 mark

イーサリアム突然の高騰

Ethereum’s price in the last 24 hours is surging at a double-digit rate of 10.57%. Ethereum is currently priced at $801 rising with a hike of 19.16%, making Ethereum one of the highest gainers in the top 10 cryptocurrencies on the last 7-day average.
この 24 時間でイーサリアムの価格が高騰し、上昇率は 2 桁突破の 10.57% となりました。現在の価格は約 801 ドル、19.16% 上昇して 7 日間平均では上位 10 通貨中トップクラスになりました。
Throughout the day today, it has shown a promising growth rate. The Moving Average of 10 base points, as well as the 100 base point moving average, show an upward movement which indicates, that Ethereum will continue to rise and break through the $800 mark.
今日は一日中素晴らしい上昇率を見せました。10 期間移動平均と 100 期間移動平均はどちらも上昇し、これはイーサリアムが今後も上昇を続け 800 ドル水準を突破することを示しています。

今回はイーサリアムに関する記事でした。

イーサリアムは昨日からかなりの勢いで高騰しています。そろそろ一度利確売りで下がるかもしれませんが、このまま最高値更新を目指してほしいです。

_