猫でもわかる 秘密の英語勉強会

リップル、XRPの新ロゴ決定

XRPの新ロゴ決定

リップルの仮想通貨 XRP の新しいロゴが決定しました。
ちなみにこれまでのロゴはこちら。

Xrp
これまでのロゴ

仮想通貨の英語記事シリーズ、今回はこの記事を読んでいきます。
Ripple’s XRP Community comes out with brand-new logo!

XRPの新ロゴ

After community contribution and rounds of voting, the XRP community decided on a logo for the XRP cryptocurrency. This marks the end of an almost month-long campaign for the XRP Logo.
コミュニティの貢献と数回の投票を経て、仮想通貨 XRP のロゴが決定しました。これで、約 1 ヶ月に及ぶ XRP ロゴキャンペーンは終わりとなります。
The community voted for their choice for the symbol that best represented the XRP ecosystem and characteristics of the currency. The voting started on June 1st, with the first round ending on June 8th. The 3 final logos chosen were:
コミュニティは XRP エコシステムと同通貨の特性を最もよく表すシンボルを決めるため、好みのロゴに投票しました。この投票は 6 月 1 日に開始され、6 月 8 日に第 1 回目が終了しました。最終的に 3 つに絞られたロゴはこちら。
Xrp
トップ3
The 3 logos again underwent a final round of voting to determine the one to be chosen. The final round was on June 12th, with the winner being chosen as the first symbol, beating out the other two by a comfortable margin of nearly 2000 votes.
この 3 つのロゴから 1 つを決定するために最終投票が行われました。最終投票は 6 月 12 日に実施され、2 位以下に 2000 票近い差を付けて 1 つ目のロゴ (画像左) が選ばれました。
Xrpripple
XRPの新しいロゴ

今回はリップル社の XRP に関する記事でした。

CoinMarketCap ではすでに新しいロゴが使用されています。

Coinmarketcap
CoinMarketCap
_